English English Romana Romana

Meniu:

Latest news:

About us

Category About us

Despre noi

Category Despre noi

Team

Category Team




Info:

- Volohii din Transcarpatia

- Timoc, bibliotecă românească

- Curs de Limba Română

- Fotografii din Târgu Jiul vechi

- Delta de lângă Bucureşti

- Bucharest City Tour

- Palatul Potlogi

- Fortificațiile din jurul Bucurestiului

- Marea Moartă de la Slatina, Ucraina

- Mari dezastre în Bucureşti

- Revoluţionarul automobil Persu

- Stilul Arhitectural Neoromânesc

- Neoromânesc în Basarabia




Asociaţia Tineret şi Dezvoltare Regională
www.atdr.ro
Tineri, taste si Condei

Forumul Tinerilor din Gorj

Info:

Doneaza 2% catre ATDR

Presentation YRDA & Romania

Links:


 tolerance.ro

 frunze.ro

 catalincornea.ro

 stiribucuresti.blogspot

Pro Unire

 bugeaculromanesc

 covasnaturism

 harghitaturism

stiricovasna.blogspot.com

harghitanews.blogspot.com

miculdictator.blogspot.com

Coalitia Tinerilor pentru o Noua Clasa Politica

Federatia Organizatiilor Neguvernamentale pentru Protectia Copilului

Jurnal de Chisinau

Timpul

Pro TV Chisinau

Media as a Vehicle of Youth Voice

Media as a Vehicle of Youth Voice
Asociatia Tineret si Dezvoltare Regionala a derulat in perioada martie – aprilie 2008 o serie de actiuni in cadrul proiectului Media as a vehicle of youth voice. Proiectul a reunit 29 de tineri europeni reprezentând: Turcia, Franta, Moldova, Bulgaria, Polonia, Italia, Ungaria, Romania, fiind finantat de Consiliul Europei prin Fundatia Europeana pentru Tineret.

Avand ca tema promovarea tinerilor cu ajutorul mediei, proiectul a urmarit identificarea modelelor de bune practici in tarile participante. Este de mentionat ca promovarea mediei ca instrument prin care tinerii isi fac mai bine auzita vocea este o procupare mai veche a organizatiei noastre. Astfel, proiectul Media as a Vehicle of Youth Voice s-a aflat in luna martie la a doua editie, dupa ce, in noiembrie 2007 ATDR a realizat tot in Gorj prima editie a acestei manifestari.

Unul din rezultatele proiectului nostru este portalul de tineret www.youthvoice.ro care va gazdui in scurt timp informatii in legatura cu ambele editii ale proiectului Media as a vehicle of youth voice.

Pe langa temele foarte punctuale ale proiectelor pe care le organizeaza ATDR, in susbsidiar se poate observa ca toate incearca pe de o parte sa promoveze din punct de vedere turistic orasul Targu Jiu, care din pacate in afara de sutele de straini pe care organizatia noastra ii aduce anual, nu prea are o dinamica vizibila din punct de vedere turistic, iar pe de alta parte, proiectele noastre au in vedere o europenizare a generatiei tinere din judetul nostru, o acomodare cu un stil de viata care inseamna impartasirea de valori culturale, de multe ori total diferite si incercarea de a gasi puncte comune in dialogul intercultural, de a promova toleranta, colaborarea intre tinerii din Romania si cei din tarile participante la proiectele ATDR.

Detalii proiect:
“Media as a vehicle of youth voice“ este un schimb de experienta intre reprezentanti a 8 tari europene avand ca topic modul de interactionare dintre tineri si reprezentantii mass-media, felul in care acestia recepteaza, promoveaza si traseaza preocuparile tinerilor, in ideea de a deveni cetateni mai buni, mai responsabili, europeni.

ONG-urile de tineret se confrunta cu problema gasirii de noi cai de a lucra cu tinerii si a-i implica pe acestia mai mult si mai mult in activitatile societatii, si deci, mass-media se dovedeste a fi cea mai potrivita metoda de lucru cu tinerii, ce starneste interes in randul acestora prin varietatea de actiuni desfasurate sub umbrela mass-mediei, o unelta usor de folosit de acestia, necesitand doar deschidere din partea vestitorilor de informatii.

Astazi, metodele scrise si audiovizuale sunt atat educatie formala, cat non-formala, atragand deopotriva atat tineri talentati in domenii tehnice, cat si pe cei ce au doar ceva de spus. In perioada acestui proiect am mizat pe acest lucru si am desfasurat sesiuni de scriere de articole, de cantec, de pantomima, desen, fotografie si video, reusind sa le captam atentia si sa-si capteze atentia reciproc, astfel ca la sfarsitul proiectului am realizat ca am deschis o „cutie a Pandorei” in care stateau timide si pitite dorinta de comunicare, de impunere, de deschidere a acestor tineri. Am aflat unii de la altii prin ce fel se pot implica tinerii in tara lor in diverse etape ale dezvoltarii societatii, am incropit idei cum am putea conlucra mai bine cu reprezentantii mass-media si cum ne putem sprijini reciproc in actiuni.

Si, cel mai important aspect al acestui proiect, cum putem interactiona cu tinerii si media la nivel european! Si, de ce nu, media sa fie un tanar si tanarul, o parte a mediei!

Back   07.05.2008.